Záruční i pozáruční

Servis

Voltride servis

Největší a nejmodernější servis
elektrických koloběžek
ve střední Evropě

 

Odevzdání do servisu je možné v Brně, Praze, Bratislavě a Užhorodě a prostřednictvím
bezplatného kurýra kdekoliv na území Česka, Slovenska, Maďarska a Ukrajiny.

 

  • Jediný autorizovaný servis značek INOKIM, ZERO, E-Twow, SXT, Hero, Egret, The-Urban, Xiaomi a dalších.
  • Tisíce náhradních dílů skladem.
  • Speciální diagnostika a servis baterií.
  • Záruční, pozáruční servis i poradenství.
  • Školení techniků přímo u výrobců.
  • Garance opravy v dohodnutém termínu.
  • S Voltride Care Plus servis zcela zdarma.

elektrická koloběžka si zaslouží pozornost Elektrická koloběžka není hračka či běžná spotřební elektronika. Je to především dopravní prostředek, který umí dosáhnout vysoké rychlosti. Proto si zaslouží podobně jako auta a motorky pravidelný servis a kontroly.

Voltride servis

Ceník

Uvedené ceny jsou včetně DPH.

 

  • Záruční opravy platí na u nás zakoupené zboží Zdarma Záruční opravy na zboží zakoupené u jiných prodejců neposkytujeme.
  • Volride Care Plus pokud máte zakoupenou službu Zdarma Více o Voltride Care
  • Bezpečnostní prohlídky bezpečnost je pro nás na prvním místě
    před tvořením zisku
    Zdarma Záruční opravy na zboží zakoupené u jiných prodejců neposkytujeme.
  • Zboží zakoupené u nás cena práce 300 Kč / 30 minut
  • Zboží, které nebylo zakoupené u nás cena práce 600 Kč / 30 minut

Objednat do servisu

Elektrické koloběžky nabízí s ohledem na váhu samotného těla/rámu extrémní výkony a proto jsou extrémně namáhané. I proto patří mezi nejekologičtější způsoby přepravy - nabízí až neuvěřitelný poměr mezi vlastní váhou a váhou jezdce, kterou dokáží zrychlit na vysoké rychlosti a přepravit na velké vzdálenosti.

Na našich cestách a chodnících trpí koloběžky silnými nárazy a vibracemi a navzdory malým kolečkám dokáží zastavit na několika metrech. To vše způsobuje velké namáhání, které je na hraně toho, co dokáží moderní materiály snést. Proto je důležité nezanedbat pravidelný servis a případné problémy odhalit a odstranit v zájmu svého vlastního zdraví.

Doprava Zboží na servis je možné přinést osobně v rámci otevíracích hodin na naši prodejnu nebo pomocí bezplatného kurýra, kterého vám pro koloběžku pošleme.

Objednat do servisu
krok za krokem

Průběh servisních prací

 

1. Kontaktujte nás

Objednejte se do servisu online, telefonicky nebo e-mailem na servis@voltride.cz. Mějte prosím připravený přesný model, který chcete opravit (například SXT Light Eco), sériové číslo (pokud ho produkt má), fakturu/doklad o koupi a popis problému, který potřebujete vyřešit.

2. Připravte koloběžku

Objednáme vám kurýra, který přijde produkt vyzvednout. Mějte proto, prosím, produkt patřičně zabalený, aby nemohlo dojít k dalšímu poškození při přepravě. Použijte pevnou krabici a bublinkovou folii, ideálně původní obal, ve kterém jste produkt zakoupili. Nezapomeňte přibalit nabíječku. Kurýr většinou přijede následující pracovní den.

3. Odevzdejte koloběžku

Odevzdejte produkt kurýrovi. Samozřejmě v případě zájmu můžete produkt donést i osobně na kteroukoliv z našich prodejen v rámci jejich otevírací doby.

4. Diagnostika

Naše servisní středisko vykoná diagnostiku problému. Toto proběhne většinou do tři pracovních dní v závislosti na vytížení servisu a složitosti problému.

5. Cenová nabídka

Kontaktujeme vás telefonicky nebo e-mailem se seznamem potřebných prací a náhradních dílů, jejich dostupností a cenou. Pokud budete s navrhnutým postupem souhlasit, přistoupíme k samotné opravě. V případě, že nemáme náhradní díly skladem v servisu, objednáme je od výrobce.

6. Po opravě

Po opravě produkt otestujeme a pokud je všechno v pořádku, odevzdáme ho kurýrovi, který vám ho zdarma doručí. Platíte jen práci a náhradní díly, případně poštovné za náhradní díly, pokud jsme je museli objednat zvlášť. Platba bude buď online, na účet nebo pošleme zboží na dobírku, takže za servis zaplatíte kurýrovi při převzetí. Pokud vám to vyhovuje, pro opravené zboží si samozřejmě můžete přijít i osobně na naše prodejny. Pokud si chcete vyzvednout koloběžku na jiné prodejně, než kde jste ji odevzdali, je to možné po předchozí dohodě.

Doprava zdarma z a do servisu platí do váhy produktu 30 kg. Na těžší produkty vám uděláme individuální nabídku.

Objednat se online

Kontrolujeme původ

Co ještě potřebujete vědět?

 

Do servisu převezmeme jen zařízení, jehož původ můžete prokázat.

V rámci ochrany majitelů nepřebíráme do servisu zařízení, u kterých majitel nedokáže prokázat jejich původ. I kdybychom na tom mohli vydělat, na tato zařízení neposkytneme servis, náhradní nabíječku ani náhradní díly. Snažíme se ztížit život zlodějům a chránit naše klienty, aby se jednoduše nevyplatilo krást Nevadí, pokud máte například koloběžku koupenou z druhé ruky, jen si vyžádejte od původního majitele doklad o koupi.

Pokud nám posíláte zařízení prostřednictvím kurýra, mějte ho prosím dobře zabalené.

V krabici vhodné velikosti, chráněné například v bublinkové folii, aby nemohlo dojít k poškození během přepravy. Nezapomeňte přibalit nabíječku a zboží prosíme zaslat v rámci možností čisté.

  • ochranný obal
  • přibalte nabíječku
  • čisté zboží
Většina oprav trvá mezi jednou až dvěma hodinami. K ceně opravy je potřebné započítat cenu použitých náhradních dílů a jejich přepravu od výrobce. O jejich potřebě vás budeme předem informovat. Minimální účtovaná jednotka v servise je 30 minut.
Do košíku jste vložili
Quantity
Dohromady
There are 0 products in your cart. There are 0 products in your cart.
Dohromady (s DPH)
Pokračovat v nákupu