Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
E-Twow Booster ES
Celá řada modelů Booster patří mezi nejlepší ultralehké a ultra kompaktní koloběžky do města na světě. Vyrábí je evropský výrobce E-Twow, a pokud hledáte nejlepší koloběžku do města, nic lepšího v poměru hmotnost/výkon/cena na světě nenajdete. Booster ES je nástupcem modelu Booster V. Váží pouhých 11,6 kg, dosahuje rychlosti až 30 km/h a má dojezd až 30 km.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Booster ES je ultralehký městský model vyráběný evropskou značkou E-Twow. Bezpochyby se jedná o jeden z modelů, které poskytují nejlepší poměr mezi hmotností, skladností, výkonem, komfortem a cenou. Celá řada Booster je jasnou rozumnou volbou pro městské prostředí. Navzdory své muší váze zvládnou tyto koloběžky i těžší jezdce a poskytují vynikající výkonnostní parametry. Nabízejí dostatek pohodlí díky odpružené zadní a přední nápravě a extrémní skladnost díky důmyslnému skládacímu mechanismu a madlům. Jsou bezúdržbové a mají dokonce systém rekuperace brzdné energie (KERS). E-Twow Booster ES je stále jedním z nejlépe vybavených modelů a díky slušnému výkonu a kvalitní baterii jej doporučujeme pro jezdce do 100 kg. Stejně jako jeho předchůdce má nový silikonový povrch nášlapné plochy, který lze snadno čistit vlhkým hadříkem, zesílenou skládací rukojeť, u které je odstraněn problém s občasným vyskočením pojistného kolíku, ale hlavně vyniká skládacím mechanismem, který se mnohem snadněji ovládá. Lze jej ovládat i rukou a jeho skládací páčka je zajištěna magnetem.
Řada Booster je bezpochyby jednou z nejpraktičtějších koloběžek na světě. Jejím jediným cílem je být nejlepším modelem pro městské prostředí a tento cíl se jí daří plnit na sto procent. Nemůžete očekávat, že s ní budete pohodlně jezdit na dlouhé vzdálenosti mimo město, a jeho terénní schopnosti jsou téměř minimální až nulové. To však rádi obětujete, protože ve městě nic z toho prostě nepotřebujete. Ve městě je důležitá nízká hmotnost, obratnost, skladnost a odolnost vůči horší silnici a chodníkům. Když k tomu přidáte dostatečný výkon, dojezd a naprostou bezúdržbovost, získáte řadu Booster, která v této váhové kategorii prakticky nemá konkurenci. Díky plným kolům z patentovaného materiálu nemůžete dostat defekt, ale jsou dostatečně přilnavá, a co je důležitější, jsou odpružená na přední i zadní nápravě, takže jízda je stále dostatečně pohodlná i na městské vzdálenosti. Na celé řadě E-Twow Booster je obzvláště skvělá její skladnost. Koloběžku lze složit za méně než deset sekund (a také rozložit) do minimalistické velikosti, takže je menší než malý kufr. Můžete si ji uložit například pod židli v kavárně, pod sedadlo v autobuse nebo ve vlaku a do kufru běžného auta se jich vejde hned několik. Ve složeném stavu je 15 cm široká, 33 cm vysoká a necelý metr dlouhá, takže se vejde opravdu téměř kamkoli. To nelze říci o žádné jiné elektrické koloběžce s odpružením a podobnými parametry. Velmi praktická je také tyč řízení, která je snadno výškově nastavitelná a díky rychloupínání se během několika sekund přizpůsobí jak malým, tak vysokým jezdcům.
Booster ES má výkon 500 W, což je vzhledem k jeho hmotnosti pouhých 11,6 kg vynikající hodnota. Spodní platforma ukrývá 36 V Li-Ion baterii s kapacitou 7,8 Ah, což odpovídá uložené energii 280,8 Wh. Tato kombinace výkonu a baterie postačuje na dojezd až 30 km, což je vzhledem k váhové kategorii vynikající hodnota. Pokud však cena není jediným rozhodujícím parametrem, doporučujeme za menší příplatek vyzkoušet také model GT SL. Nabízí o 33 % vyšší výkon baterie a pracuje s ještě vyšším napětím, díky kterému nabízí také vyšší výkon až 700 W, což pocítíte zejména při stoupání do kopce. Tento model se svými parametry patří ke světové špičce, a pokud vážíte do 100 kg, bude vám bohatě stačit.
Vzhledem k výše uvedenému výkonu a parametrům doporučujeme model Booster ES jezdcům do 100 kg, pro které bude tato koloběžka dostačující. Jeho výkon vám umožní dosáhnout rychlosti až 30 km/h, což je ve městě více než dostačující. Tento model zvládne i menší stoupání.
Mnoho zákazníků se obává koloběžek s plnými koly kvůli méně pohodlné jízdě. Celá řada Booster však používá plné pneumatiky vyrobené z patentovaného materiálu, který sice nikdy nebude pružit tak jako pneumatiky plněné vzduchem, ale přesto pruží, a hlavně mají dobrou přilnavost. Překvapivě právě tato kola přispívají k celkovému komfortu, protože nemůžete dostat defekt. Jako jezdec máte mnohem větší jistotu a radost z jízdy, protože víte, že vždy dorazíte do cíle včas a nemusíte myslet na tlak v pneumatikách nebo se obávat defektu. To samo o sobě má velkou hodnotu, protože u modelů s pneumatikami plněnými vzduchem jsou průrazy kol o velikosti 8 palců ve městě velmi časté. Pokud jezdíte denně, ušetří vám tato kola alespoň jeden defekt měsíčně. Model E-Twow Booster ES má také odpružení předních i zadních kol, což přispívá nejen k pohodlí, ale také k bezpečnosti. Díky odpružení nespadnete z koloběžky, pokud náhodou najedete na výmol nebo jinou nerovnost. Přední i zadní pružiny jsou snadno vyměnitelné a máme je skladem, doporučujeme je vyměnit přibližně po 3000 km. Zadní pružina má nastavitelné předpětí, takže ji můžete přizpůsobit hmotnosti jezdce a tím změnit světlou výšku koloběžky. K pohodlí přispívají také automatické přední osvětlení se senzorem, přehledný displej, tempomat, extrémně nízká hmotnost a zejména zcela bezúdržbová konstrukce. Nemusíte se o nic starat, stačí koloběžku nabít a jezdit. Dokonce i brzda je elektromagnetická, takže se o ni nemusíte starat, seřizovat ji nebo měnit brzdové destičky, ale také se při brzdění dobíjí baterie. Samotný jízdní komfort je v této hmotnostní kategorii nadprůměrný, i když se samozřejmě nevyrovná modelům se vzduchovými nebo olejovými tlumiči. Takové modely však v této váhové kategorii vůbec neexistují. Absolutní špičkou je pohodlí, které tato koloběžka nabízí. Nevyžaduje nic víc než nabíjení a příležitostnou kontrolu. K pohodlí přispívá také výškově nastavitelná tyč řízení, takže koloběžku lze snadno přizpůsobit jezdcům různé výšky a jízdu si může užít celá rodina.
Řada Booster má řadu prvků zvyšujících bezpečnost. Velkou výhodou je integrované automatické osvětlení se senzorem, takže nemusíte myslet na zapínání světel. Je dostatečně silné, abyste dobře viděli nejen za šera, ale i v noci. Za výhodu považujeme plné pneumatiky, protože nemůžete dostat defekt a nemusíte je pravidelně kontrolovat, protože vydrží tisíce kilometrů. Odpružený podvozek je obrovskou výhodou ve prospěch bezpečnosti, protože vás zachrání v situacích, které by s pevným podvozkem nepochybně vedly k pádu. Podvozek si například poradí s menšími výmoly nebo nerovnostmi, kterých si při rychlejší jízdě ne vždy stihnete všimnout. Je však třeba poznamenat, že má své specifické bezpečnostní nevýhody, které je třeba při jízdě zohlednit. Výrobce vsadil na extrémně nízkou hmotnost a zároveň chtěl dosáhnout maximální skladnosti a bezúdržbovosti. Tyto koloběžky jsou světovou jedničkou v nízké hmotnosti, ale někde se úspora projevit musela. Koloběžka tak nemá klasickou mechanickou brzdu, ale pouze elektromagnetickou, která nicméně poměrně účinně brzdí přední kolo a zároveň dobíjí baterii. Brzdný účinek lze dobře dávkovat pomocí brzdové páčky, ale vyžaduje to trochu cviku a předvídavosti, takže doporučujeme jezdit prvních několik kilometrů se zvýšenou opatrností, dokud si na tento způsob brzdění nezvyknete. Zadní kolo se brzdí přitlačením nohy na blatník, přičemž tento způsob brzdění je překvapivě účinný a zadní kolo můžete snadno zcela zablokovat přes blatník. Opět to vyžaduje trochu cviku, ale jakmile si na to zvyknete, je to zcela přirozené a s trochou předvídavosti a jezdeckého citu můžete koloběžku bezpečně zastavit.
Design celé řady Booster je přísně podřízen funkčnosti, minimální možné hmotnosti a skladnosti. Koloběžka se proto vzdala některých designových prvků a využívá základní tvary a industriální vzhled. Minimalistické rozměry a hmotnost si vyžádaly minimalistický design se základními tvary, které však působí celistvým dojmem, na který si rychle zvyknete. Kabeláž je integrovaná do těla koloběžky, vedená v tyči řízení a uvnitř koloběžky, takže minimalistický design není narušen změtí volných kabelů. Displej, jeho ovládací prvky a přední světla jsou přehledně umístěny tak, aby byly po ruce i během jízdy. Díky své skladnosti je koloběžka neuvěřitelně kompaktní a ve složeném stavu vypadá opravdu elegantně. Skvěle proto vypadá i v restauraci nebo kavárně, kam dokonale zapadne a nepůsobí nevhodně ani nepatřičně. Díky svému designu vypadá ještě lehčí, než ve skutečnosti je, a náhodný pozorovatel si na první pohled ani nevšimne, že se jedná o výkonnou elektrickou koloběžku, a zařadí ji spíše mezi klasické odrážecí koloběžky.
Všechny modely od výrobce E-Twow patří mezi naše nejoblíbenější a nejprodávanější koloběžky. Jedná se bezpochyby o nejlepší ultralehké elektrické koloběžky do města na světě. V této váhové a výkonnostní kategorii jsou bezkonkurenční a ze stovek výrobců je ve své kategorii nikdo nepřekonal a pravděpodobně ani v dohledné době nepřekoná. Společnost E-Twow se již deset let specializuje na ultralehké koloběžky, a proto má v této kategorii největší zkušenosti. Na rozdíl od jiných značek se zaměřují pouze na to, v čem jsou nejlepší, a proto věříme, že budou této kategorii ještě dlouho kralovat. Booster ES je nejlepší ultralehká elektrická koloběžka na světě do 20 tisíc. Absence mechanické brzdy je obrovskou výhodou z hlediska údržby, která je u tohoto modelu prakticky nulová, ale klade poněkud vyšší nároky na jezdce, jeho schopnost předvídat a v případě potřeby zapojit brzdění zadním kolem. Pro celou řadu máme na skladě stovky náhradních dílů a známe ji nazpaměť, takže při nákupu máte jistotu rychlé opravy, pokud se s koloběžkou něco stane. Velkou výhodou je také originální příslušenství přizpůsobené koloběžce, jako je praktický držák pro snadnější přenášení, batoh pro přenášení koloběžky na zádech s kolečky (lze jej táhnout za sebou jako zavazadlo), praktická kapsa na řídítkách (například na nabíječku nebo peněženku) nebo držák na mobilní telefon. Můžete také přidat druhou nabíječku, abyste měli jednu doma a druhou například v práci. O kvalitě této řady svědčí i to, že ji od E-Twow kupují a pod svým jménem prodávají i další značky, protože samy koloběžku těchto parametrů vyrobit nedokážou – například SXT (Německo), Uscooters (USA), Zoom (Asie), Powero (střední Evropa). U nás vždy dostanete přímo originální E-Twow s nejnovějšími vylepšeními, protože jednáme přímo s výrobcem a máme pro tuto značku výhradní zastoupení. Totéž platí i pro model Booster ES, který již nabízíme s nejnovějším faceliftem, včetně nového silikonového povrchu běhounu, nových madel, a především výrazně vylepšeného skládacího mechanismu. Propojení s E-Twow Connect hodnotíme jako velkou výhodu a přidanou hodnotu oproti předchůdci.
Jsme autorizovaným prodejcem značky E-Twow a poskytujeme záruční i pozáruční servis, který je zajištěn v našem servisním středisku. Většinu náhradních dílů držíme skladem a jsme jediný certifikovaný poskytovatel záručních a pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů. Díky přímé reprezentaci výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou. S E-Twow udržujeme nadstandardně dobré vztahy a naši technici jsou školeni přímo ve výrobě, díky čemuž můžeme poskytovat rychlý záruční i pozáruční servis a koloběžky není nutné posílat k posouzení přes půl světa.
E-Twow patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, elektrické koloběžky totiž vyrábějí už deset let. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu nedaleko Stuttgartu a v Rumunsku. Zakladatelem značky je Dr. Sorin Sirbu, který dodnes osobně dohlíží na výrobu, která probíhá stejně jako u ostatních značek v Číně. Na E-Twow je úžasné, že i po deseti letech následují svůj původní cíl - vyrábět nejlepší ultra-lehké elektrické koloběžky do města. Možná i díky tomu, že se nenechali zlákat do nových segmentů, své koloběžky neustále zdokonalují, a ty jsou každým rokem vždy o trošku lepší a spolehlivější. Postupnou evolucí se dopracovali k modelům, které nemají na světě konkurenci a v poměru váha / výkon / pohodlí / skladnost nenašli přemožitele. Prodávají se ve více než 40 zemích světa a soustředí se i na ekologický aspekt výroby. S E-Twow udržujeme dlouhodobě výborné vztahy a vidíme, že pracují s nadšením a s přesvědčením o ekologické smysluplnosti osobní elektromobility.
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,6 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 30 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 500 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 30 km | Zatím netestované |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šířka | 38,6 cm | ||||
Délka složená | 98 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | E-twow | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | prstová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední a zadní | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 110 kg |
Nebezpečné pneu
Výrobce zmiňuje výbornou přilnavost pneu z plné gumy, ale již neuvádí, že na mokru jsou extrémně nebezpečná a to zvláště v městském provozu. Na hladké dlažbě je problém se udržet i na rovině a v mírném stoupání se kolo protáčí. Přejezd přes bílé vodorovné značení (např. přechod) i v mírné zatáčce na mokru vede k pádu. Po půl roce odešel displej, po roce pak i motor.
Celková spokojenost |
|
Kvalita |
|
Služby Voltride |
|
Doručení |
|
Přesnost popisu |
|
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šířka | 38,6 cm | ||||
Délka složená | 98 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | E-twow | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | prstová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední a zadní | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 110 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šířka | 38,6 cm | ||||
Délka složená | 98 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | E-twow | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | prstová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední a zadní | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 110 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 98 cm | ||||
Výška | 116,7 cm | ||||
Šířka | 38,6 cm | ||||
Délka složená | 98 cm | ||||
Výška složená | 33 cm | ||||
Šířka složená | 15 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Výrobce baterie | E-twow | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280,8 Wh | ||||
Rekuperace | ano | ||||
Systém ovládání | prstová páčka | ||||
Tempomat | ne | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | přední náhon | ||||
Přední brzda | rekuperační | ||||
Zadní brzda | nožní | ||||
Typ kola vpředu | plné | ||||
Velikost kola vpředu | 8" | ||||
Typ kola vzadu | plné | ||||
Velikost kola vzadu | 8" | ||||
Odpružení | vpředu a vzadu | ||||
Přední zavěšení | pružina | ||||
Zadní zavěšení | pružina | ||||
Osvětlení | přední a zadní | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 110 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,6 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 30 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 500 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 30 km | Zatím netestované |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,6 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 30 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 500 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 30 km | Zatím netestované |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 11,6 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 4 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost před odblokováním | 25 km/h | Zatím netestované | |
Max. konstrukční rychlost | 30 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 500 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 30 km | Zatím netestované |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací