Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
SXT Velox MAX
Kolo na kterém nemusíte šlapat? Ano, pokud se vám zrovna nechce, nemusíte. Skládačka s hmotností 27,7 kg a dojezdem až 80 km (v ECO režimu), která je oproti svému předchůdci SXT Velox doplněná o převodový mechanizmus a většími až 20palcovými pneumatikami.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Jak již naznačuje název, nový SXT Velox MAX je maxi verze SXT Velox, který byl úspěšně uvedený na trh v roce 2019. Stejně jako model SXT Velox, také SXT Velox MAX disponuje pedály, a proto ho již nemůžeme řadit mezi klasické elektrické koloběžky. Nabízí však ještě lepší parametry v porovnáním se světem elektrických koloběžek a jízdních kol. Stejně jako jeho předchůdce SXT Velox je Velox MAX postaven bez zbytečných kompromisů. Rozdíly jsou v rámu a ve velikosti pneumatik. Elektrokolo SXT Velox MAX má navíc převodový mechanizmus, takže můžete pohodlně cestovat i na delší vzdálenosti. Vypadá to jako kolo a je to kolo, i když můžete vesele jezdit bez toho, abyste museli využívat pedály, podobně jako na elektrokoloběžce. S tím rozdílem, že na této "koloběžce" si pohodlně zajezdíte i díky odpružení a hlavně opravdu velkým, až 20 palcovým nafukovacím kolům. Díky slušné kapacitě baterie zvládne Velox MAX dojet do vzdálenosti až 80 km. Navíc je baterie pohodlně vyjímatelná, což určitě oceníte, protože elektrokolo nemusíte tahat až domů a stačí si tak vzít pouze baterii. S hmotností 27,7 kg a s ergonomickou skládací konstrukcí se Velox MAX vejde téměř kamkoliv.
SXT Velox MAX má výkon 250 W, což stačí nikoliv pouze na pohodlnou jízdu městem, ale s trochou pomoci šlapáním i náročnějším terénem. Jeho maximální rychlost je limitovaná na 25 km/h. Disponuje lithiovou baterií s uloženou energií 280 Wh (36 V a 5,2 Ah). Na plné nabití, které trvá pouze 5 hodin, zvládne Velox MAX dojet až do vzdálenosti 80 km. Rám je zkonstruovaný z osvědčené hořčíkové slitiny stejně jako u svého předchůdce a je vybaven mechanickými kotoučovými brzdami na obou kolech, takže vždy bezpečně zastavíte. Vzadu disponuje centrálním tlumičem, který přispívá nejen k pohodlí, ale také k lepší stabilitě jízdy. K bezpečnosti přispívají rovněž přední a zadní LED světla, přičemž to zadní plní i funkci brzdového světla. Díky velkým 20palcovým vzduchem plněným kolům je jízda ještě pohodlnější, stabilnější a tím i bezpečnější. Větší kola zabezpečí i větší efekt gyroskopické stabilizace, takže má Velox MAX lepší směrovou stabilitu za jízdy.
Specialitou, na kterou jsme právem hrdí, je high-endový rám vyrobený z hořčíkové slitiny. Tento je navíc zkonstruovaný bez jakýchkoliv svárů nebo spojů, což mu dodává extrémní stabilitu a odolnost. Díky pedálům je SXT Velox MAX certifikovaný jako běžné elektrokolo, můžete ho tedy využívat na veřejných komunikacích. SXT Velox MAX je jednoduše složitelný do malých rozměrů v několika lehkých krocích a díky skládacímu mechanizmu ho složíte do extrémně kompaktního „balíčku“. Hned vedle skládacího mechanizmu se nachází prostor, ve kterém je umístěná lithiová 36 V baterie, sestavená z vysoce kvalitních článků, které jsou chráněné proti krádeži. Na rozdíl od SXT Velox, má SXT Velox MAX 6-stupňovou převodovku Shimano Tourney, díky které se budete noci pohodlně pohybovat i na delších vzdálenostech vámi zvolenou rychlostí.
Pokud hledáte maximálně pohodlný a stylový způsob přepravy SXT Velox MAX je pro vás ta správná volba. Kombinuje výhody jízdního kola s pohodlím elektrického pohonu bez nutnosti šlapání. Řadíme jej mezi modely vhodné na středně dlouhé trasy. Ať již po městě nebo v náročnějším terénu, to necháme na vás. Jestli to bude cesta do lesa, přes louku, pole nebo jen do potravin, určitě do cíle nepřijedete zadýchaní. Díky 20palcovým vzduchem plněným širokým pneumatikám dobře zvládá nerovnosti a nástrahy terénu. Vzadu disponuje centrálním tlumičem pro větší pohodlí. Ergonomicky tvarované sedlo je výškově nastavitelné. SXT Velox MAX pohodlně uveze i těžšího jezdce, protože nosnost je certifikována až na 120 kg. Na řídítkách je připevněná i ovládací jednotka s LCD displejem, na kterém snadno uvidíte stav baterie, aktuální rychlost, ujetou vzdálenost či nastavený mód jízdy. Velmi užitečná a praktická je možnost složení elektrokola doslova na poloviční velikost. I když se jedná o skládačku, rám je pevný a robustní. Díky váze 27,7 kg nejde o příliš těžký stroj, takže ho stále dokážete přenést například po schodech, pokud to bude nutné.
SXT Velox MAX je určen pro ty, kteří dokážou ocenit výhody kola, ale chtějí si užít pohodu i bez šlapání. Je však náročnější na údržbu kvůli přítomnosti řetězu, s čím souvisí také riziko zašpinění nohavic olejem. Vyjímatelná baterie umožňuje nechat Velox MAX bez obav zamknutý a nemusíte si ho brát celý zablácený domů jen proto, abyste baterii dobili. Navíc, pokud ho chcete nechat někde uzamčený společně s baterií, samotná baterie je rovněž uzamykatelná. Díky tomu, že jde o skládačku, vejde se i do kufru běžného auta, ale moc místa vám pro další zavazadla již nezbude. Velox MAX je i přes svou robustnost nádherný stroj a s přepracovaným designem vzbudí všude pozornost. Bude vás tak skvěle doplňovat v každé situaci. Pocit z jízdy je vynikající a dá se přirovnat spíše k jízdě na ultra-lehkém a mimořádně stylovém motocyklu, než k jízdě na elektrokole. Na Velox MAX se můžete vždy spolehnout. Je to takévýborná alternativa k jízdním kolům či běžným elektrickým koloběžkám a tento stroj vás vždy doveze bezpečně domů. A pokud vám náhodou dojde "šťáva" v baterii, můžete zbytek cesty jednoduše došlapat.
Jsme největší autorizovaný dovozce a prodejce značky SXT pro celou střední Evropu. Poskytujeme přímo záruční i pozáruční servis, který je zajištěn na našich prodejnách v Praze, Brně a Bratislavě. Většina náhradních dílů je dostupná skladem a jsme certifikovaný poskytovatel záručních i pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímému zastoupení výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou.
SXT patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, protože vznikla už v roce 2005. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu na jižní hranici se Švýcarskem. Centrála SXT je v německém městě Rheinfelden, kde sídlí obchod, design, centrální servis i sklad v jejich vlastní budově o celkové ploše přes 3000 m2. Strategií SXT jsou lokální zastoupení, aby zákazníci měli stále po ruce poradenství i servis ve svém regionu a jazyku a nemuseli vše řešit na dálku přes internet. Voltride je největším takovým zastoupením ve střední Evropě se sítí prodejen v Praze, Brně a Bratislavě a také e-shopem v Maďarsku. Samotná výroba probíhá v 9 továrnách v Číně, které byly pečlivě zvoleny ze strany SXT tak, aby poskytovali vysoký standard a kvalitu výroby a které produkují více než 10 milionů kusů ročně. SXT zabezpečuje pravidelnou kontrolu a přítomnost ve výrobě tak, aby byly dosahované vysoké nároky, které SXT od svých dodavatelů požaduje. Všechny produkty SXT splňují Evropské standardy, jako například CE, ROHS, IQC, IPQC a FQC a jsou pravidelně kontrolovány interními audity tak, abyste si mohli být jisti, že koupí originálních výrobků SXT získáte produkt vysoké kvality. Za tím si SXT stojí vlastním jménem. Voltride nabízí výhradně originální produkty SXT, které pocházejí z Evropské centrály a můžeme proto garantovat jejich původ. Máme vybudované dobré vztahy přímo s majitelem SXT a často se i osobně navštěvujeme, proto můžeme z vlastní zkušenosti potvrdit, že značka SXT to myslí s osobní elektromobilitou vážně a dělá to z přesvědčení o budoucnosti tohoto způsobu přepravy, se stejnou vášní a zanícením, jak to děláme my sami.
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 27,7 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost | 25 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 250 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 80 km | Zatím netestované |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 158 cm | ||||
Výška | 110 cm | ||||
Šířka | 58 cm | ||||
Délka složená | 90 cm | ||||
Výška složená | 80 cm | ||||
Šířka složená | 42 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280 Wh | ||||
Systém ovládání | asistence pedálů | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková mechanická | ||||
Zadní brzda | disková mechanická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 20" | ||||
Velikost kola vzadu | 20" | ||||
Odpružení | vzadu | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 120 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 158 cm | ||||
Výška | 110 cm | ||||
Šířka | 58 cm | ||||
Délka složená | 90 cm | ||||
Výška složená | 80 cm | ||||
Šířka složená | 42 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280 Wh | ||||
Systém ovládání | asistence pedálů | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková mechanická | ||||
Zadní brzda | disková mechanická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 20" | ||||
Velikost kola vzadu | 20" | ||||
Odpružení | vzadu | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 120 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 158 cm | ||||
Výška | 110 cm | ||||
Šířka | 58 cm | ||||
Délka složená | 90 cm | ||||
Výška složená | 80 cm | ||||
Šířka složená | 42 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Ion | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 7,8 Ah | ||||
Energie v baterii | 280 Wh | ||||
Systém ovládání | asistence pedálů | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | disková mechanická | ||||
Zadní brzda | disková mechanická | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 20" | ||||
Velikost kola vzadu | 20" | ||||
Odpružení | vzadu | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Max. zátěž | 120 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 27,7 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost | 25 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 250 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 80 km | Zatím netestované |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 27,7 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 5 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost | 25 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 250 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 80 km | Zatím netestované |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací