Klikněte pro více výsledků.
Nebyly nalezeny žádné produkty.
Váš košík je prázdný Zobrazit nabídku
SXT Buddy V2 eKFV
Buddy V2 eKFV je lehký městský model značky SXT. Jako jedna z mála koloběžek této váhové kategorie má dvě mechanické brzdy, které přispívají k bezpečnosti a dobrému pocitu z jízdy. Váží 13,7 kilogramů a dosáhne rychlosti 20 km/h (elektronicky limitovaná podle eKFV), zároveň si udržela praktičnost a skladnost. Výhodou jsou zejména sklopitelná řídítka. Tento model pro SXT vyrábí značka INOKIM.
New product
Objednávky do
Dnes
týká se e-shop objednávek
odešleme
Zítra
V závislosti od konfigurace produktu
Po přijetí a prověření vašeho požadavku vám pošleme nabídku.
Je to směrnice o malých elektrických vozidlech, která byla uvedena v platnost v Německu v červnu 2019 a která reguluje využívání malých elektrických vozidel, jakými jsou například elektrické koloběžky na veřejných komunikacích v Německu. Vyžaduje, aby vozidla splňovala například tyto požadavky:
Taková vozidla musí dodržovat stejná pravidla jako cyklisté. Není vyžadován řidičský průkaz a minimální věk je 14 let. Přilba není povinná, ale je doporučená. Tyto vozy v Německu mají primárně využívat cyklostezky. Pokud tyto nejsou k dispozici, mohou jet po silnici pro auta. Je možné s nimi jezdit i na chodnících, ale neměla by být překročena rychlost chůze (cca 5 km/h) a nesmějí být ohroženi chodci. Je nutné mít uzavřené povinné ručení (které stojí cca 25 - 50 € ročně). Porušení těchto pravidel nebo jízda na zařízení nesplňující předpisy v Německu může být pokutována policií do 70 €.
Buddy V2 eKFV je lehký městský model, který pro SXT vyrábí INOKIM. Jeho cílem je zabezpečit bezpečný přesun po městě na středně dlouhé vzdálenosti a zároveň navzdory své nízké váze jde o plnohodnotnou koloběžku s nosností do 100 kg. Nemá odpružená kolečka, což však nahrazuje 8,5palcovými pneumatikami s duší a tímto způsobem vyrovnává drobné vibrace a nerovnosti. Tyto pneumatiky nejsou příliš náchylné na defekty. Jako jedna z mála koloběžek v této váhové kategorii má dvě mechanické brzdy, které přispívají k bezpečnosti a dobrému pocitu z jízdy. Z celé koloběžky je cítit zkušenosti, protože SXT a INOKIM jsou jedny z nejstarších značek elektrických koloběžek na světě. Buddy V2 eKFV váží 13,7 kilogramů a dosáhne rychlost 20 km/h (elektronicky limitovaná, aby splnila eKFV). Zároveň si udržela praktičnost a skladnost, o kterých můžou mnohé městské koloběžky jen snít, Velkou výhodou jsou zejména sklopitelná řídítka. Verze eKFV se od modelu SXT Buddy V2 liší dodatečným osvětlením, odrazkami a hlavně elektronickým omezovačem maximální rychlosti na 20 km/h.
Jde o jeden z nejlehčích modelů značky SXT, který přináší dostatečný výkon na středně dlouhé přesuny po městě za udržení si nízké váhy a slušného dojezdu. Jeho velkou výhodou kromě váhy jsou skladné rozměry při plném složení, kdy je možné lehce a rychle nejen složit celou koloběžku, ale i její řídítka včetně brzdových páček. Nosnost 100 kg je dostatečná pro většinu uživatelů a jeho váha stále umožňuje přenos na krátké vzdálenosti, ať už při nastupovaní do MHD nebo ukládání koloběžky do auta. Koloběžka je světoznámá svojí kvalitou a spolehlivostí, protože jde o model, který se prodává už roky a výrobce INOKIM ho postupně krok po kroku zdokonalil postupnými vylepšeními. Tento model doporučujeme na přesuny po městě do vzdálenosti 20 km denně pro ty, kteří hledají praktickou spolehlivou koloběžku, která bude sloužit dlouhé roky. Kromě spolehlivosti je potřebné vyzdvihnout i to, že při svojí váze je jedním z mála lehkých skladných modelů, které nabízí mechanické brzdy na obou kolech. Většina jiných výrobců při snížování váhy jde cestou instalace jen jedné brzdy, případně elektrickým brzděním. Tento model se však spoléhá na klasické bubnové brzdy a tím přináší bezpečnější jízdu a dobrý pocit, že dokážete zabrzdit i v nouzových situacích. Navíc, brzdy jsou bezúdržbové, plně uzavřené bez přístupu prachu a nečistot. Proto je nemusíte neustále nastavovat, jako je to u jejich kotoučových konkurentů. Díky dodatečnému osvětlení, odrazkám a zejména omezovačem rychlosti na 20 km/h splňuje německý předpis o malých elektrických vozidlech silniční dopravy (eKFV). Proto je její využití na cestách legální i v Německu.
Bezpečnost je v případě modelu Buddy V2 eKFV na prvním místě. Proto je sestrojený z výjimečně pevné slitiny hliníku, používané v leteckém průmyslu. Celá konstrukce je robustní a pevná, takže se zbytečně nekýve a drží stabilitu i při maximální rychlosti. Tato koloběžka nedělá kompromisy, pokud jde o bezpečnost Proto je Buddy V2 eKFV vzhledem na maximální rychlost 35 km/h vybavená hned dvěma mechanickými bubnovými brzdami značky Tektro s klasickými brzdovými páčkami, jaké znáte z jízdních kol. Navíc má poháněné zadní kolo, což výrazně zvyšuje bezpečnost v případě poruchy motoru v porovnání s modely, které mají motor vpředu. Většina malých lehkých přenosných skládacích koloběžek určených do města nemá žádné mechanické brzdy a spoléhají se na elektrickou brzdu předního kola, případně přidají jednu mechanickou brzdu na zadní kolo. Přibližně 70 % brzdného účinku však zabezpečuje přední kolo, proto je účinnost zadní brzdy vždy výrazně nižší. Tento model však jde vytrvale cestou nejvyšší bezpečnosti a proto disponuje mechanickými brzdami na předním i zadním kole. Proto pokud hledáte model, který vás odveze bezpečně a s kterým zastavíte na nejkratší možné vzdálenosti bez zbytečného ohrožení sebe a svého okolí, a zároveň je lehký a skladný, zvažte právě Buddy V2 eKFV.
Lehké koloběžky budou vždy o nějakém kompromisu. Pokud chcete pohodlí odpruženého podvozku a zároveň slušný dojezd a nízkou váhu, musíte hmotnost šetřit na brzdách. Pokud chcete pořádné brzdy, musíte váhu šetřit použitím pevného podvozku a pružení nahradit vzduchem plněnými koly, tak jak to řeší právě tento model. I přesto má navzdory dvěma plnohodnotným brzdám váhu jen 13,7 kg a stále dostatečný dojezd a výkon.
K bezpečnosti přispívají i přední a zadní LED světla s dodatečným předním světlem, přičemž to zadní plní i funkci brzdového světla a dodatečné boční odrazky. Důležitá je i baterie složená z kvalitních článků značky LG. Rychlost je elektronicky omezena na 20 km/h, aby splnila německou směrnici eKFV. Koloběžka má také funkci kick-start, zamezující nechtěnému startu a pojistku sklopného mechanismu zabraňující nechtěnému složení koloběžky za jízdy.
Jde o ikonu značky SXT a jednoznačně o jedno z nejkrásnějších řešení v kategorii lehkých městských koloběžek. Tuto koloběžku si nespletete s žádnou jinou a je z ní cítit lehkost a praktická stylovost. Příjezd na setkání na ní je tak vždy elegantní a hodí se pro každou příležitost, ať už jde o setkání v kavárně, škole, kanceláři nebo luxusní restauraci. Navíc po složení ji můžete schovat pod první židli nebo stůl – zabírá tak minimum místa a vypadá skvěle i ve složeném stavu. Navzdory mechanickým brzdám jsou páčky elegantní a většina kabeláže je skryta v těle koloběžky a tak vzhled koloběžky nekazí spletenina kabelů. Velmi elegantně působí výškově nastavitelná aerodynamicky tvarovaná tyč řízení, která v sobě schovává potřebnou kabeláž. Tento model SXT nabízí ve dvou barevných provedeních, díky čemuž ji dokážete sladit se svými oblíbenými barvami. Pokud hledáte víc barev pro tento model, můžete se podívat i na originál od INOKIM (Light 2), který je nabízen také ve světle modré, světle zelené a oranžové.
Motor nabízí výkon 650 W, to je pro jezdce do hmotnosti cca 80 kg dostatečné i pro jízdu do kopce. Velkou výhodou tohoto modelu je příjemný náběh výkonu, takže koloběžka se zbytečně netrhá a jízda je příjemná v nízkých i vysokých rychlostech. To přispívá k příjemnému pocitu z bezpečné jízdy. Koloběžka, navzdory nízké váze, nešetří na baterii a skrývá 36 V, 10,4 Ah baterii s celkovou uloženou energií 374 Wh a články od LG. Při váze 13,7 kg jde o dobré parametry, které stačí při ekonomické jízdě na dojezd skoro 40 km. V případě, že budete jezdit neekonomicky, často zrychlovat a brzdit, nebo jezdit okolo maximální rychlosti, stále můžete počítat s dojezdem přes 20 km. To je stále násobek běžné trasy, pro kterou je tento model určený, a proto by měl postačit každému. Pro dobro baterie je i tak lepší koloběžku každý večer nabít, než jezdit na doraz. Samotné nabíjení úplně prázdné baterie trvá méně jak 6 hodin.
Vzhledem k pevnému podvozku modelu Buddy V2 eKFV je tlumení nahrazené 8,5palcovými vzduchem plněnými pneumatikami, které však postačí na jízdu po všech běžných cestách a chodnících. Díky pneumatikám jsou dobře odtlumené drobné vibrace, ale samozřejmě pevný podvozek není ten nejpohodlnější, který na trhu existuje.
Určitě nejde o terénní model, ani o model určený na rychlou jízdu po rozbitých cestách, proto doporučujeme před dírami zpomalit, abyste zbytečně neriskovali defekt. Koloběžka se vám však odvděčí vysokou spolehlivostí, nízkou váhou, výbornou skladností, bezúdržbovostí a velkou mírou bezpečnosti při jízdě. K pohodlí přispívá integrovaný boční stojan a také přední a zadní osvětlení. Vzhledem k jejímu poslání je tak pohodlí dostatečné a určitě ji ocení zejména ti, kteří hledají lehkou, praktickou skládatelnou koloběžku na středně dlouhé vzdálenosti po městě.
Tento model určitě není pro každého, ale má své skalní fanoušky po celém světě. Pevný podvozek odradí část zákazníků, jde však o kompromis nahrazený vyšší bezpečností ve formě dvou bezúdržbových bubnových brzd značky Tektro při udržení nízké hmotnosti a pevnosti koloběžky. Jízda na ní po běžném chodníku i s nerovnostmi je překvapivě příjemná, ale u větších děr je samozřejmě pevný podvozek cítit. Pokud si nejste jisti, zda jde o model pro vás, nejlépe uděláte, pokud si ji k nám přijdete zdarma vyzkoušet a zažijete jízdu na ní osobně. Velkou výhodou je také její neustálý vývoj a inovace, díky kterým jde o vyladěný model bez dětských nemocí, na který se můžete vždy spolehnout, že vás doveze bezpečně a stylově až domů. Tato koloběžka je navíc velmi pěkně designově zpracovaná a určitě jde o jeden z nejkrásnějších lehkých městských modelů. Nevýhodou může být rychlostní omezení, které se však změní na výhodu, pokud s ní plánujete často navštěvovat Německo, protože splňuje místní předpis eKFV.
Jsme největší autorizovaný dovozce a prodejce značky SXT pro celou střední Evropu. Poskytujeme přímo záruční i pozáruční servis, který je zajištěn na našich prodejnách v Praze, Brně a Bratislavě. Většinu náhradních dílů držíme skladem a jsme certifikovaný poskytovatel záručních i pozáručních oprav. Proto se při koupi této koloběžky nemusíte vůbec obávat servisu či dostupnosti náhradních dílů a díky přímé reprezentaci výrobce si poradíme i se složitějšími případy a diagnostikou.
SXT patří mezi nejstarší značky elektrických koloběžek na světě, protože vznikla už v roce 2005. Jde o jednu z mála značek, které sídlí v Evropě, konkrétně v Německu na jižní hranici se Švýcarskem. Centrála SXT je v německém městě Rheinfelden, kde sídlí obchod, design, centrální servis i sklad v jejich vlastní budově o celkové ploše přes 3000 m2. Strategií SXT jsou lokální zastoupení, aby zákazníci měli stále po ruce poradenství i servis ve svém regionu a rodném jazyce a nemuseli vše řešit na dálku přes internet. Voltride je největším takovým zastoupením ve střední Evropě se sítí prodejen v Praze, Brně a Bratislavě a také e-shopem v Maďarsku. Samotná výroba probíhá v 9 továrnách v Číně, které byly pečlivě zvoleny ze strany SXT tak, aby poskytovaly vysoký standard a kvalitu výroby a které produkují více než 10 milionů kusů ročně. SXT zabezpečuje pravidelnou kontrolu a přítomnost ve výrobě tak, aby byly dosahované vysoké nároky, které SXT od svých dodavatelů požaduje. Všechny produkty SXT splňují Evropské standardy, jako například CE, ROHS, IQC, IPQC a FQC a jsou pravidelně kontrolovány interními audity tak, abyste si mohli být jisti, že koupí originálních výrobků SXT získáte produkt vysoké kvality. Za tím si SXT stojí vlastním jménem. Voltride nabízí výhradně originální produkty SXT, které pocházejí z Evropské centrály a můžeme proto garantovat jejich původ. Máme vybudované dobré vztahy přímo s majitelem SXT a často se i osobně navštěvujeme, proto můžeme z vlastní zkušenosti potvrdit, že značka SXT to myslí s osobní elektromobilitou vážně a dělá to z přesvědčení o budoucnosti tohoto způsobu přepravy se stejnou vášní a zanícením, jako to děláme my sami.
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 13,7 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 6 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost | 20 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 650 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 40 km | Zatím netestované |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 108 cm | ||||
Výška | 105 cm | ||||
Šířka | 46 cm | ||||
Délka složená | 95 cm | ||||
Výška složená | 25 cm | ||||
Šířka složená | 36 cm | ||||
Rozvor | 80 cm | ||||
Světlá výška | 6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Po | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,4 Ah | ||||
Energie v baterii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | bubnová | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 8.5" | ||||
Velikost kola vzadu | 8.5" | ||||
Odpružení | bez odpružení | ||||
Přední zavěšení | pevné (bez odpružení) | ||||
Zadní zavěšení | pevné (bez odpružení) | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, bílá | ||||
Max. zátěž | 100 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 108 cm | ||||
Výška | 105 cm | ||||
Šířka | 46 cm | ||||
Délka složená | 95 cm | ||||
Výška složená | 25 cm | ||||
Šířka složená | 36 cm | ||||
Rozvor | 80 cm | ||||
Světlá výška | 6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Po | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,4 Ah | ||||
Energie v baterii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | bubnová | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 8.5" | ||||
Velikost kola vzadu | 8.5" | ||||
Odpružení | bez odpružení | ||||
Přední zavěšení | pevné (bez odpružení) | ||||
Zadní zavěšení | pevné (bez odpružení) | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, bílá | ||||
Max. zátěž | 100 kg |
Další parametry | |||||
---|---|---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | ||||
Délka | 108 cm | ||||
Výška | 105 cm | ||||
Šířka | 46 cm | ||||
Délka složená | 95 cm | ||||
Výška složená | 25 cm | ||||
Šířka složená | 36 cm | ||||
Rozvor | 80 cm | ||||
Světlá výška | 6 cm | ||||
Typ motoru | bezuhlíkový (BLDC) v kole | ||||
Typ baterie | Li-Po | ||||
Napětí baterie | 36 V | ||||
Kapacita baterie | 10,4 Ah | ||||
Energie v baterii | 374,4 Wh | ||||
Rekuperace | ne | ||||
Systém ovládání | palcová páčka | ||||
Tempomat | ano | ||||
Omezovač rychlosti | ano | ||||
Start odrazem | ano | ||||
Pohon | zadní náhon | ||||
Přední brzda | bubnová | ||||
Zadní brzda | bubnová | ||||
Typ kola vpředu | vzduchové s duší | ||||
Typ kola vzadu | vzduchové s duší | ||||
Velikost kola vpředu | 8.5" | ||||
Velikost kola vzadu | 8.5" | ||||
Odpružení | bez odpružení | ||||
Přední zavěšení | pevné (bez odpružení) | ||||
Zadní zavěšení | pevné (bez odpružení) | ||||
Osvětlení | přední, zadní a brzdové | ||||
Brzdové světlo | ano | ||||
Barvy | černá, bílá | ||||
Max. zátěž | 100 kg |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 13,7 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 6 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost | 20 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 650 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 40 km | Zatím netestované |
Výkonnostní parametry | |||
---|---|---|---|
Parametr | Hodnota udávaná výrobcem | Voltride nezávislé měření | Hodnocení |
Hmotnost s baterií | 13,7 kg | Zatím netestované | |
Doba nabíjení | 6 h | Zatím netestované | |
Max. rychlost | 20 km/h | Zatím netestované | |
Výkon | 650 W | Zatím netestované | |
Dojezd | 40 km | Zatím netestované |
Děláme dobré věci. Díky vám.
Nakupte u nás a vyberte si, zda pomůžete životnímu prostředí vysazením stromů, zrecyklováním baterií nebo výstavbou cyklocest. My přispějeme za vás.V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
We work hard to provide you the best experience possible.
V brzké době se vám ozveme a doladíme spolu detaily.
Mrzí nás, že nemáte dostatek informací o vaší objednávce. Vždy se snažíme zákazníky o všem průběžně informovat. Prosíme vyplňte níže uvedené údaje a po prověření situace se vám v blízké době ozveme.
Jsme vděční za každou pochvalu a doporučení. Motivuje nás to v naší každodenní práci.
Mrzí nás, že něco není v pořádku. Prosíme, o co nejpřesnější popis vaší situace, abychom ji věděli rychle prověřit a řešit. Vaše stížnost neskončí jen u našich zaměstnanců, ale dostane se i k vedení a majitelům společnosti Voltride.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Pomozte nám se zlepšovat. Máte nějaké nové návrhy?
Každé milé slůvko od vás nás potěší. Napište nám
Našli jste v textu chybu? Oceníme, když nám dáte vědět.
Děkujeme za vaši zprávu. Ozveme se vám.
Voltride měníme na Max Blinker
Více informací